bip   bip OPS     
Oficjalna strona Gminy Miastkowo
SMS do mieszkańca

Zaproszenie do składania ofert na usługi integracji społecznej

16/04/2010
zdjecie główne
Urząd Gminy
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Miastkowo uzyskała dotację w wysokości 236,934,25 PLN, część tej dotacji przeznacza na realizację niżej określonych usług.

1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miastkowo, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:
- usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów ( nie dotyczy PPWOW);
- usługa będzie realizowana w partnerstwie  z innymi usługodawcami.

2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Gminnym Ośrodku Kultury ul. Łomżyńska 25/ 1, 18 – 413 Miastkowo, dnia 28 kwietnia 2010 r. o godzinie 11.00.

3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.


WARIANTY
Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych.

Część I.
Usługi dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin:
1. rozwój opieki profesjonalnej nad dziećmi przebywającymi w środowisku domowym         ( w tym na kontraktach socjalnych rodzin niewydolnych wychowawczo)

Termin wykonania zamówienia: od 01 czerwca 2010 r. do 20 września 2010 r.
Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 8.000 zł

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie  rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: [1 godzina/dzień/tydzień/miesiąc] pracy usługodawcy] / [wykonanie usług opisanych powyżej na rzecz 1 beneficjenta]

5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1. Organizacje pozarządowe (NGOs)
2. Organizacje kościelne
3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze,
5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.



6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
w odniesieniu do zadania opisanego w części I.1  poprzez m.in.
a) prowadzenie konstruktywnych form spędzania czasu dla dzieci i ich opiekunów (alternatywne formy edukacyjne – dzieci w wieku 1-7 lat z opiekunkami/ opiekunami)
b) czas dostępności miejsc min 5 dni w tygodniu po min 4 h
c) ilość odbiorców – min. 15 dzieci i 15 rodziców
d) program ma obejmować spotkania i warsztaty edukacyjne, nauka zabaw rozwojowych,
e) dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika lub pokrewne
f) opracowanie raportu oceny zadowolenia z usług, również na podstawie ankiet programu

Podstawa rozliczenia- 1 m-c lub 1 tydzień


7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miastkowie ul. Łomżyńska 32, 18 – 413 Miastkowo pokój nr 6 lub za pośrednictwem poczty na w/w adres w terminie do 6 maja 2010 r.
b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).  Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami), (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu dwóch tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4. Z wybranym(i) oferentem(-ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Katarzyną Sawicką (starszy specjalista pracy socjalnej), pokój nr 6,
Tel/ fax (086) 217-48-23,
e-mail: katarzyna.sawicka@vp.pl

9. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz Oferty (oferta techniczna, oferta finansowa).
2. Wzór Sprawozdania.


______________________________________________
1. Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.
2. Zamawiający definiuje w tym miejscu jednostkę usług, która będzie służyć jako podstawa do płatności na rzecz usługodawcy. Jednostką może być np. czas świadczenia usług (np. liczba godzin/dni/miesięcy w czasie których świadczone będą usługi. Jednostka może zostać również zdefiniowana jako kwota ryczałtowa za realizację określonej usługi - np. jednorazowy dowóz osoby niepełnosprawnej, przeszkolenie 1 osoby.
3. Kryteria techniczne winny być dostosowane do charakteru i zakresu zamawianych usług, winny być ustalone  w taki sposób aby możliwym była ocena "spełnia/nie spełnia". Kryteria winny być tak ustalone że niespełnienie chociażby jednego warunku oznacza w praktyce że dany usługodawca nie ma możliwości zrealizowania usługi w zakładanym kształcie.


Loading...
Ładowanie strony ...