Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Urząd Gminy » Jednoosobowe stanowiska pracy » ds. gospodarki mieniem komunalnym – MK ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 0

Inspektor ds. gospodarki mieniem komunalnym

Bogumiła Małż

Realizuje następujące zadania:

1. Zbywanie nieruchomości na podstawie uchwał Rady Gminy (sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, dzierżawę itp.) w oparciu o ustawę o gospodarce nieruchomościami i kodeks cywilny.
2. Nabywanie nieruchomości do zasobu gminnego na podstawie uchwały Rady Gminy.
3. Przygotowanie nieruchomości do obrotu, a w szczególności:
1) zlecenie wydzielenia geodezyjnego oraz wyceny nieruchomości;
2) przygotowanie dokumentów koniecznych do sporządzenia aktu notarialnego
(dokumenty geodezyjne, odpisy ksiąg wieczystych, protokoły z przetargów
lub protokoły z rokowań, uzgodnień);
4. Naliczanie należności za nieruchomości udostępniane z zasobu gminnego oraz aktualizacja naliczeń.
5. Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności na wniosek użytkowników wieczystych.
6. Dzierżawa i sprzedaż gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa na zlecenie Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa.
7. Dokonywanie podziału nieruchomości i rozgraniczenia.
8. Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze.
9. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych, a w szczególności zatwierdzenie statutu spółki, nadzór nad działalnością spólki, zatwierdzenie planu zagospodarowania i regulaminu użytkowania gruntów wspólnoty).
10. Kompletowanie dokumentów koniecznych do przyznania dodatku mieszkaniowego oraz naliczanie tych dodatków.

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data powstania: pon, 30 czerwca 2003 13:31
Data upublicznienia: pon, 30 czerwca 2003 13:34
Artykuł był czytany: 645 razy

Wiadomość była modyfikowana 1 razy

 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR