Artykuł był czytany: 348 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23, , Ośrodek Pomocy Społeczne Wymagane dokumenty - zgłoszenie potrzeby
- zaświadczenia o stanie zdrowia
- zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży ul. Nowogrodzka 1 potwierdzające ''status osoby bezrobotnej'', karta aktywności bezrobotnego
- zaświadczenie o opuszczeniu zakładu karnego
- decyzja organu emerytalno - rentowego o posiadaniu świadczenia
Opłaty: nie pobiera się opłat Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): niezwłocznie Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Miastkowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Inne wskazówki, uwagi: Sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.
Wymagana pomoc (odzież, gorący posiłek, schronienie) zapewniana jest bezpośrednio potrzebującemu.
Treść: Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji o przyznaniu zasiłków jest podstawą do zrealizowania pomocy w naturze.
Opracował Regina Pianko Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Regina Pianko Data sporządzenia 2005-06-13 Data Zatwierdzenia 2005-06-13 |