Artykuł był czytany: 373 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23, Ośrodek Pomocy Społecznej Wymagane dokumenty - złożenie wniosku osoby zainteresowanej
- zaświadczenie o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (umiarkowany lub znaczny)
- dowód osobisty
- decyzja organu emerytalno - rentowego o odmowie przyznania świadczeń
Opłaty: nie pobiera się opłat Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): w ciągu 1 miesiąca Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży , za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Miastkowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Inne wskazówki, uwagi: - sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania wnioskodawcy
- za osoby nie podlegające obowiązkowi ubezpieczenia z innego tytułu opłacana jest składka na ubezpieczenie zdrowotne
- wypłaty zasiłków dokonywane są w kasie Urzędu Gminy Miastkowo. O terminach odbioru informujemy w wydanej decyzji
Treść: Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji.
Opracował Regina Pianko Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Regina Pianko Data sporządzenia 2005-06-13 Data Zatwierdzenia 2005-06-13 |