Artykuł był czytany: 358 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23, , Ośrodek Pomocy Społecznej Wymagane dokumenty - wniosek składany w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miastkowie osobiście bądź za pośrednictwem poczty
- decyzja organu emerytalno-rentowego o posiadanym świadczeniu
- zaświadczenia o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenia wniosku
- zaświadczenia od lekarza specjalisty o stanie zdrowia z adnotacją o konieczności zapewnienia usług opiekuńczych
Opłaty: nie pobiera się opłat Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Rozpatrzenie wniosku i zatrudnienie opiekunki - do 30 dni. Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Miastkowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji Inne wskazówki, uwagi: Sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania.
Sporządzane są wywiady alimentacyjne u osób zobowiązanych (rodziców, dzieci).
Treść: Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji i zatrudnienie opiekunki przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
Opieka obejmuje utrzymanie w czystości pomieszczeń i odzieży oraz zapewnienie higieny osobistej klienta, podawanie leków i posiłków oraz zapewnianie kontaktu ze środowiskiem i otoczeniem.
Opracował Regina Pianko Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Regina Pianko Data sporządzenia 2005-06-13 Data Zatwierdzenia 2005-06-13 |