Artykuł był czytany: 340 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23,, Ośrodek Pomocy Społecznej Wymagane dokumenty
- wniosek
- zaświadczenia o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku
- zaświadczenie o stanie zdrowia
- rachunki potwierdzając wydatki na leki i leczenie
- zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży ul. Nowogrodzka 1 potwierdzające ''status osoby bezrobotnej''
- karta aktywności bezrobotnego.
Opłaty: nie pobiera się opłat Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): 1 miesiąc, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki 7 dni
Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Inne wskazówki, uwagi: Sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.
Wypłaty przyznanych zasiłków są dokonywane w kasie Urzędu Gminy Miastkowo
O terminach ich odbioru klienci OPS informowani są w wydanej decyzji.
Opracował Regina Pianko Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Regina Pianko Data sporządzenia 2005-06-13 Data Zatwierdzenia 2005-06-13 |