Artykuł był czytany: 537 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie , pokój Nr 5 , telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12 Wymagane dokumenty Podanie o wymeldowanie napisane przez osobę wnoszącą / właściciela , najemcę lokalu , głównego lokatora /. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
· akt notarialny ,
· wyciąg z księgi wieczystej (nieruchomości , lokale własnościowe ),
· decyzja o przydziale lokalu ( tryb decyzji obowiązywał do lipca 1994 r. ),
· umowa najmu / w oryginale do wglądu / .
Gdzie odebrać formularze: Brak ustalonego wniosku Opłaty: wolne od opłaty skarbowej Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): 1 do 2 miesięcy, sprawy szczególnie skomplikowane powyżej 2 miesięcy ( gdy trzeba wyznaczyć kuratora dla osoby nieobecnej). Tryb odwoławczy: Odwołanie składa się do Wojewody Podlaskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo . Odwołanie składa się w kancelarii ogólnej budynku Urzędu Gminy . Inne wskazówki, uwagi: Podanie powinno zawierać informacje o tym: kogo wymeldować ,z jakiego adresu, od kiedy nie zamieszkuje (uzasadnienie przyczyn żądania wymeldowania), aktualny adres pobytu osoby, która ma być wymeldowana (jeśli jest znany). Podstawa prawna: Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10.04.1974r. – tekst jednolity Dz .U. Nr 87 poz. 960 z 2001 r., ustawa o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000r. – Dz U z 2000r. Nr. 86 poz. 960 z późn zm. Kodeks Postępowania Administracyjnego – tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 r. Opracował Katarzyna Ciecierska Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Katarzyna Ciecierska Data sporządzenia 2003-07-02 Data Zatwierdzenia 2003-07-02 |