Artykuł był czytany: 483 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie pokój nr 5, telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12 Wymagane dokumenty 1.Wypełniony druk “Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego” lub “Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego”,
2. Dowód osobisty,
3. Książeczka wojskowa (mężczyźni do 50 lat).
4.Osoby niepełnoletnie – odpis aktu urodzenia
Gdzie odebrać formularze: druki :
· ”Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego”,
· “Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego” można odebrać w pokoju nr 5
Opłaty: Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Niezwłocznie - po zgłoszeniu się do Urzędu Stanu Cywilnego Tryb odwoławczy: Nie występuje. Inne wskazówki, uwagi: Jeżeli osoba nie może przyjść osobiście aby się wymeldować – udziela pełnomocnictwa notarialnego, a jeśli przebywa za granicą – pełnomocnictwa konsularnego lub notarialnego Podstawa prawna: Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10.04.1974r. – tekst jednolity Dz. U. Nr 87 poz. 960 z 2001 r. Opracował Katarzyna Ciecierska Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Katarzyna Ciecierska Data sporządzenia 2003-07-02 Data Zatwierdzenia 2003-07-02 |