Artykuł był czytany: 517 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie pokój nr 5 telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12 Wymagane dokumenty 1. Dowód osobisty ,
2. Książeczka wojskowa ( mężczyźni do lat 50 ) ,
3. Odpis aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich ,
4. Zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego ,
5. Druk „Zgłoszenie pobytu stałego ” lub „Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 2 miesiące ” zawierający potwierdzenie faktu pobytu .
Gdzie odebrać formularze: Druki „Zgłoszenie pobytu stałego ” ,”Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 2 miesiące” można otrzymać w pokoju nr 3 Opłaty: Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej . W przypadku zameldowania na pobyt czasowy do 2 miesięcy , jeżeli interesant życzy sobie poświadczenie zameldowania opłata skarbowa wynosi 17 zł. Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy lub przelać na rachunek gminy. Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Niezwłocznie po zgłoszeniu się do Urzędu Stanu Cywilnego . Tryb odwoławczy: Nie występuje . Inne wskazówki, uwagi: Przy wykonywaniu czynności zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu z oryginałem właściwego dokumentu do wglądu akt notarialny , wyciąg z księgi wieczystej , decyzja o przydziale (tryb decyzji obowiązywał do lipca 1994 r. ), umowa najmu. Opracował Katarzyna Ciecierska Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Katarzyna Ciecierska Data sporządzenia 2003-07-02 Data Zatwierdzenia 2003-07-02 |