Informacja nieudostępniona
Jak uzyskać informację publiczną nieudostępnioną na stronach biuletynu?
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej informujemy, że:
Udostępnianie informacji publicznych nieudostępnionych przez Urząd Gminy Miastkowo w Biuletynie Informacji Publicznej następuje poprzez:
1.wywieszanie informacji, w tym aktów prawnych organów gminy na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miastkowie,
2.udostępnianie materiałów dokumentujących posiedzenia organów kolegialnych gminy oraz udostępnianie dokumentów na pisemny wniosek, złożony w Urzędzie Gminy Miastkowo.
Nie jest wymagany wniosek w przypadku dokumentów, których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie.
Dostęp do informacji publicznej następuje również w drodze wstępu na posiedzenia organów kolegialnych gminy. O terminie, miejscu i porządku obrad tych organów zawiadamia się poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miastkowo, wywieszane nie później niż 3 dni przed planowanym terminem posiedzenia.
Opublikował(a): Janina Cwalina Data powstania: pt, 27 czerwca 2003 12:43
Data upublicznienia: pt, 27 czerwca 2003 12:45
Artykuł był czytany: 1983 razy
Wiadomość była modyfikowana 1 razy
Pliki do pobrania: · Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
|