Artykuł był czytany: 341 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 13, tel.(086)217-48-67 , Wydział Finansowy Wymagane dokumenty - druki informacji
- wypisy z rejestru gruntów wydane przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Łomży
- akt notarialny kupna lub sprzedaży gruntów
- dowód osobisty
Gdzie odebrać formularze: druk informacji dostępny jest w pokoju nr 13, a także na stronie Urzędu pod hasłem "druki do pobrania" Opłaty: nie pobiera się Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): do 14 dni Inne wskazówki, uwagi: W przypadku uchylania się od powyższego obowiązku, podatnik podlega karze grzywny, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 10 września 1999 r. Kodeks Karny Skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930, z późniejszymi zmianami)
Treść: W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających złożenie informacji (kupno, sprzedaż, wymiana gruntów) w terminie 14 dni podatnik zgłasza się do Urzędu, pobiera stosowne druki i po ich wypełnieniu składa w Urzędzie. Złożone informacje i deklaracje podatkowe stanowią podstawę do dokonania wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz uzupełnienia danych adresowych i osobowych podatnika.
Opracował Kuczyńska Halina Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Kuczyńska Halina Data sporządzenia 2005-06-10 Data Zatwierdzenia 2005-06-10 |