Artykuł był czytany: 447 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Stanu Cywilnego pokój nr 3 , tel. 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12 Wymagane dokumenty 1. Wypełniony wniosek o wpisanie do rejestru wyborców ,
2. Dowód osobisty
Gdzie odebrać formularze: Druk wniosku o wpisanie do rejestru wyborców można otrzymać w pokoju nr 3 Opłaty: Podania i decyzje nie podlegają opłacie skarbowej . Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Decyzję o wpisaniu lub o odmowie wpisania do rejestru wydaje się w terminie do 3 dni od dnia wniesienia wniosku Tryb odwoławczy: Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Łomży , za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji . Inne wskazówki, uwagi: Do rejestru wyborców z urzędu wpisywani są wyborcy zameldowani na pobyt stały na obszarze gminy . Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców mogą składać wyborcy stale zamieszkali na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały lub wyborcy nigdzie niezamieszkali ,przebywający na obszarze gminy Podstawa prawna: Ustawa – Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 12 kwietnia 2001 r. – Dz. U. Nr 46 poz. 499 z późn. zm. , ustawa o opłacie skarbowej z dnia 9 września 2000 r.- Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm. Opracował Alicja Drężek Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Alicja Drężek Data sporządzenia 2003-07-02 Data Zatwierdzenia 2003-07-02 |