Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Miastkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862174878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miastkowo.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c287c9-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034603/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16 15:02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006767/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
typ „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach działania: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na
obszarach wiejskich” poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem
lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i
w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportaluzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: fundusze@miastkowo.plWykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
https://miniportaluzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Ofertę, oświadczenia, o których mowa w
art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza w
szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf, .txt. Ofertę składa
się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), Wójt
Gminy Miastkowo informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.I. AdministratorAdministratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Wójt Gminy Miastkowo, z siedzibą przy ul. Łomżyńskiej 32, 18-413 Miastkowo.II.
Inspektor ochrony danychZ inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:1)
pocztą tradycyjną na adres: IOD Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo,2)
pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod.miastkowo@gmail.com III. Cele oraz podstawa prawna
przetwarzania Pani/Pana danych osobowychDane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6.
ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur związanych z
udzielaniem zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. IV. Odbiorcy
danych osobowychOdbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. V. Okres
przechowywania danychDane osobowe są przechowywane przez okres:1) 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2) dłuższy niż 4 lata, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli
okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata; dane osobowe
przechowywane są przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) po
okresie, o którym mowa w pkt 1), jeżeli jest to zasadne, do 10 lat. VI. Prawa i obowiązki osoby, której
dane dotycząPrzysługuje Pani/Panu prawo:1) dostępu do danych osobowych, w tym prawo do
uzyskania kopii tych danych,2) do sprostowania (poprawiania) danych,3) do ograniczenia
przetwarzania danych,4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wykluczenie z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.VII. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na
Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody
(dalej SUW) zlokalizowanej na działce nr 144/1 w miejscowości Łuby-Kiertany, gmina
Miastkowo, wraz ze zmianą technologii uzdatniania wody, w tym:- wymiana instalacji i urządzeń
wodno-kanalizacyjnych;- wymiana instalacji i urządzeń elektrycznych;- budowa dwóch
fundamentów wraz ze zbiornikami retencyjnymi o poj. 100m3 każdy;- przebudowa dachu z
płaskiego na dwuspadowy; - docieplenie budynku oraz wymiana okien i drzwi;- utwardzenie
podjazdu, chodnika oraz przebudowa istniejącego ogrodzenia działki. 2. Stan istniejący: na
działce zlokalizowany jest budynek Stacji Uzdatniania Wody: murowany z bloczków
gazobetonowych, od zewnątrz i wewnątrz tynk cementowo-wapienny. Ściany spięte po całości
wieńcem żelbetowym. Stropodach z płyty żelbetowej ocieplony styropianem – pokryty papą na
lepiku; dwie studnie głębinowe, zbiornik na ścieki sanitarne, kanalizacja deszczowa oraz
przyłącze wodociągowe i energetyczne. Cały teren jest ogrodzony, z bramą wjazdową.3.
Zamówienie obejmuje:1) wykonanie robót budowlanych i montażowych zgodnie z dokumentacją
projektową, pozwoleniem na budowę oraz zapisami umowy;2) dostawę oraz montaż urządzeń,
instalacji i wyposażenia SUW;3) wykonanie prac związanych z drogami, chodnikami oraz
oświetleniem,4) wykonanie rozruchu urządzeń SUW z osiągnięciem wymaganych przez
Zamawiającego parametrów wody pitnej;5) przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi
SUW;6) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i
zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi
dla prawidłowej eksploatacji obiektu SUW;7) wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz
instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji
SUW;8) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów
związanych z oddaniem zmodernizowanej SUW w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na
użytkowanie,9) wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. 4. Szczegółowy opis i zakres
wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany,
projekty techniczne oraz przedmiary robót), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych (STWiORB), które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. 5. Przedmiary robót
będące załącznikami do SWZ stanowią materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych
niniejszym zamówieniem, zatem nie mogą być przedmiotem powoływania się przez Wykonawcę
jako podstawa wyceny oferty.6. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji
lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien
zorganizować roboty w taki sposób aby nie zakłócić nieprzerwanej dostawy wody w czasie
wykonywania robót budowlanych stanowiących realizację niniejszego zamówienia, aż do
skutecznie przeprowadzonego rozruchu technologicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:a) cena łączna brutto — 60%b) okres gwarancji — 40%Minimalny
okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Zamawiający dokona oceny
tego kryterium w zakresie od 60 do 84 miesięcy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji
dłuższy niż 84 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany. Okres gwarancji należy podać w pełnych
miesiącach. Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie
z Wykonawcą. Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we
wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska
największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie
jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej
2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych). 2. Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca
spełni warunek w powyższym zakresie jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości
co najmniej 2.500.000 zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy złotych) wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy
wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu
zamówienia. Wartość robót wskazana w innej walucie niż PLN należy przeliczyć na złote według
średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym
postępowaniu. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca dysponuje lub będzie
dysponował osobą/osobami posiadającą:-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,-uprawnienia do kierowania robotami w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych,
kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń,-uprawnienia do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej — załącznik nr 4 do SWZ;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego
lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- wg zał. nr 6 do SWZ.b) wykaz osób
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami — wg
zał. nr 7 do SWZ;c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w
okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30
000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem
przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 3. Wadium może być
wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b)
gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone
w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Łomży,
Oddział w Miastkowie, nr konta: 92 8757 1037 1300 0055 2000 0090 z dopiskiem "Wadium do
przetargu IGN.271.4.2021 – Nadbudowa i przebudowa budynku SUW we wsi Łuby-
Kiertany".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin
uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi
spełniać poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki
powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp., bez potwierdzania tych
okoliczności;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty
całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze
żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania
ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer
przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.),
Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);h) musi zostać przekazane
zamawiającemu w postaci elektronicznej jako oryginał otrzymany od wystawcy poręczenia lub
gwarancji.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy
lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona. 6.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1. i 8.1.2. SWZ, składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych
postanowieniach umowy. (zał nr 5 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: /2007032/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034603/01 z dnia 2021-04-16
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane