Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Miastkowo
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz zapisy Zarządzenia Wójta Gminy Miastkowo nr 51.2016 z dnia 4 października 2016 r w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych Wójt Gminy Miastkowo zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu na realizację zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Miastkowo”
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Miastkowo
Łomżyńska 32
18-413 Miastkowo
REGON 450669950
NIP 718-209-59-60
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze, załadunku, transporcie, odzysku lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka do owijania balotów, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i opakowania typu Big-Bag, z terenu gminy Miastkowo. Odbiór odpadów odbędzie się ze wskazanej działki na terenie gminy, na której zostaną zdeponowane odpady pochodzące od rolników.
Usługa obejmuje:
- Przekazywanie informacji posiadaczom odpadów (rolnikom) niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania - w tym o terminach odbioru.
- Sporządzenie harmonogramu odbioru odpadów oraz uzyskanie jego akceptacji przez Zamawiającego.
- Przyjmowanie, ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowania typu Big-Bag przez osobę zapewnioną ze strony Wykonawcy przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.
- Spisanie z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokołu odbioru odpadów, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady;
- adres, z którego pochodzą dostarczone odpady: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
- datę odbioru;
- wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folie rolnicze białe,
- folie rolnicze czarne,
- siatki do owijania balotów,
- sznurki do owijania balotów,
- opakowania po nawozach,
- opakowania typu Big-Bag. - podpis właściciela/użytkownika;
- podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę,
- pieczęć firmową wykonawcy.
- Załadunek, transport i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia w/w odpadów oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi.
- Udokumentowanie sposobu postępowania z usuwanymi odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania, od usunięcia do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwienia, tj. wygenerowanie z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji
(w statusie z potwierdzonym transportem) osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z ich zbiorczym zestawieniem oraz wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. Sporządzenie i podpisanie protokołu odbioru usług. - Wykonania co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie. Zdjęcia muszą być czytelne, dobrej jakości, kolorowe, ilustrujące przebieg realizacji zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.
- Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikają z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie będzie dokonane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową- wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
III. Dodatkowe informacje o przedmiocie zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pok. nr 2 w godz. 715 - 1515 od poniedziałku do piątku lub telefonicznie pod numerem tel. 86 217 49 35.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w sposób czytelny i trwały.
- Oferta musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
IV. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczyć osobiście na adres: Urzędu Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo pok. nr 2 do dnia 19 czerwca 2020 r. do godz. 13.00.
- Wykonawca przedkłada ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, posiadającej oznaczenia: Oferta „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Miastkowo” oraz nazwę i adres oferenta.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji zamówienia: do 15 września 2020 r.
VII. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi zadeklarowana przez rolników:
Podana ilość wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została szacunkowo, na podstawie danych przekazanych przez rolników.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego zadania zgodnie z bieżącymi potrzebami bądź rezygnacji z poszczególnych części zadania.
Rodzaje i kody odpadów - zgodne z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923), odpowiadające frakcjom, o których mowa w lit. a –f.
Zdeklarowane przez rolników ilości odpadów:
Lp. | Rodzaj odpadu | Ilość (Mg) |
1. | Folia rolnicza biała | 32,07 |
2. | Folia rolnicza czarna | 33,67 |
3. | Siatki i sznurki do owijania balotów | 9,47 |
4. | Opakowania po nawozach oraz opakowania typu Big Bag | 10,02 |
Suma | 85,23 |
Ostateczna wartość wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o zaoferowaną cenę jednostkową usługi i na podstawie faktycznie wykonanych usług określonych w zadaniu.
VIII. Warunki płatności: zapłata faktury nastąpi w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wraz z podpisanym obustronnie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia.
- Kryterium oceny ofert: Cena 100%
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto. Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. - Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej);
- Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy;
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru Wykonawcy – zgodnie z art. 701 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145).
- W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IX. Obowiązki informacyjne wynikający z RODO:
Klauzula informacyjna wypełniająca wymagania art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wójt Gminy
Kazimierz Górski
Załączniki | pobrań | ||
Załącznik nr 1 - oferta cenowa | 81,35 KB | 337 | |
Załącznik nr 2 - umowa projekt | 79,7 KB | 364 | |
Załącznik nr 3 - RODO | 80,26 KB | 280 |
Informacje wytworzył(a) : | Marzena Komorowska | 2020-06-09 |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2020-06-09 14:19 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2020-06-09 14:19 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2022-12-01 10:19 |
pokaż rejestr zmian |