Ocena prawidłowości realizacji zadań
6 października 2014 r. pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przeprowadzili kontrolę w Urzędzie Stanu Cywilnego w Miastkowie.
Temat kontroli:
Ocena prawidłowości realizacji zadań określonych ustawą z dnia 29 września 1986 r. –Prawo o aktach stanu cywilnego, rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów, ustawy z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska.
Kontroli podlegał okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2013 roku.
Dokumentacja z kontroli udostępniana jest na wniosek w pok. Nr 10, w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Informacje wytworzył(a) : | Janina Cwalina | |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2015-11-17 11:43 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2015-11-17 11:43 |
pokaż rejestr zmian |