Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
- Aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej przez wnioskodawcę (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem wniosku)
- Dokument potwierdzający gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną (umowa lub oświadczenie o gotowości odbioru)
- Dokument potwierdzający prawo do korzystania z zaplecza technicznego
do konserwacji i parkowania sprzętu technicznego znajdującego się na terenie przeznaczonym do tego w planie zagospodarowania przestrzennego . - Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznych środków transportu, wraz z ich opisem technicznym lub kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów.
- Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem wniosku)
- Zaświadczenia wymienione w pkt. 6 wnioskodawca może zastąpić oświadczeniem o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Oświadczenie, o którym mowa, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „ Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Dokumenty wymienione w pkt. 2-7 należy złożyć razem z wnioskiem.
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Miastkowo, p. Nr 3 (parter), tel. 217-49-35
Opłaty:
Zapłaty opłaty skarbowej za zezwolenie dokonuje się z chwilą złożenia wniosku – 107zł.
Termin załatwienia sprawy: Do 30 dni .
Sposób zakończenia postępowania: Decyzja administracyjna doręczona pocztą.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo w terminie 14 dni od daty doręczenia/ odbioru decyzji.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. z późn. zm. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1617).
Informacje wytworzył(a) : | Janina Cwalina | |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2012-10-25 13:51 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2012-10-25 13:51 |
pokaż rejestr zmian |
Wyświetleń: 1032