Meldowanie na pobyt stały i czasowy
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie
ul. Łomżyńska 32, pokój nr 5
tel. 86 217 42 19
Wymagane dokumenty
- Dowód osobisty,
- Odpis aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich,
- Zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego,
- Druk „Zgłoszenie pobytu stałego ” lub „Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące ” zawierający potwierdzenie faktu pobytu.
Gdzie odebrać formularze:
Druki „Zgłoszenie pobytu stałego ” ,”Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące” można otrzymać w pokoju nr 5
Opłaty:
Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej . W przypadku zameldowania na pobyt czasowy do 3 miesięcy , jeżeli interesant życzy sobie poświadczenie zameldowania opłata skarbowa wynosi 17 zł. Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy lub przelać na rachunek gminy.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie po zgłoszeniu się do Urzędu Stanu Cywilnego.
Tryb odwoławczy:
Nie występuje.
Inne wskazówki, uwagi:
Przy wykonywaniu czynności zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu z oryginałem właściwego dokumentu do wglądu akt notarialny , wyciąg z księgi wieczystej , decyzja o przydziale (tryb decyzji obowiązywał do lipca 1994 r. ), umowa najmu.
Informacje wytworzył(a) : | Katarzyna Ciecierska | |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2012-04-06 10:31 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2012-04-06 10:31 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2013-05-28 15:07 |
pokaż rejestr zmian |