Nadawanie numerów ewidencyjnych PESEL
Miejsce załatwienia sprawy
Po otrzymaniu odpisu aktu urodzenia noworodka, w celu zameldowania na pobyt stały pod adresem matki, Urząd Gminy powiadamia Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Departament Rozwoju Informatyki i Systemu Rejestrów Państwowych w Warszawie, które nadaje numer ewidencyjny PESEL.
Osoby dorosłe i powracające z zagranicy nieposiadające numeru ewidencyjnego zgłaszają wniosek w Urzędzie Gminy, który zostaje przesłany również do wyżej wymienionego Ministerstwa w powyższym celu.
Ministerstwo nadaje numer ewidencyjny i powiadamia tutejszy Urząd.
Urząd Gminy Miastkowo,
ul. Łomżyńska 32, pokój nr 5,
tel. 86 217 42 19
Wymagane dokumenty
- odpis skrócony aktu urodzenia
- dokument tożsamości
Opłaty:
brak opłat
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
do 30 dni
Po otrzymaniu odpisu aktu urodzenia noworodka, w celu zameldowania na pobyt stały pod adresem matki, Urząd Gminy powiadamia Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Departament Rozwoju Informatyki i Systemu Rejestrów Państwowych w Warszawie, które nadaje numer ewidencyjny PESEL.
Osoby dorosłe i powracające z zagranicy nieposiadające numeru ewidencyjnego zgłaszają wniosek w Urzędzie Gminy, który zostaje przesłany również do wyżej wymienionego Ministerstwa w powyższym celu.
Ministerstwo nadaje numer ewidencyjny i powiadamia tutejszy Urząd.
Informacje wytworzył(a) : | Katarzyna Ciecierska | |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2012-04-06 10:21 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2012-04-06 10:21 |
pokaż rejestr zmian |
Wyświetleń: 942