Rejestracja zgonu
Miejsce załatwienia sprawy
USC w Miastkowie
ul. Łomżyńska 32, pokój Nr 5
tel. 86 217 42 19
Wymagane dokumenty
Osoba zgłaszająca zgon składa w USC kartę zgonu oraz dokument tożsamości zmarłego, książeczka wojskowa
Opłaty:
brak opłat
Inne wskazówki, uwagi:
Zgon osoby zgłasza się w USC miejsca tego zdarzenia. Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności:
- małżonek lub dzieci zmarłego,
- najbliżsi krewni lub powinowaci,
- osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon,
- osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały,
- administrator domu, w którym nastąpił zgon,
- szpital lub zakład, jeżeli zgon nastąpił w szpitalu lub innym zakładzie.
Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
Informacje wytworzył(a) : | Katarzyna Ciecierska | |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2012-04-06 09:58 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2012-04-06 09:58 |
pokaż rejestr zmian |
Wyświetleń: 938