Uchwały
RADY GMINY MIASTKOWO
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399, poz. 1717) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży, uchwala się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo, stanowiący załącznik do uchwały Nr XIV/89/20 Rady Gminy Miastkowo z dnia 16 września 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo (Dz. Urz. Woj. Podl. poz. 3988) wprowadza się następujące zmiany w § 20, który otrzymuje brzmienie:
„§ 20. 1. Opróżnianie zbiorników bezodpływowych następuje na zasadach wskazanych w umowie zawartej pomiędzy właścicielem nieruchomości a przedsiębiorcą, przy czym nieczystości ciekłe muszą być usuwane nie rzadziej niż raz na rok. Częstotliwość wywozu nieczystości ciekłych powinna uniemożliwić ich przenikanie do gruntu oraz wypływ nieczystości ze zbiornika wynikający z jego przepełnienia.
2. Opróżnianie osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków następuje na zasadach wskazanych w umowie zawartej pomiędzy właścicielem nieruchomości a przedsiębiorcą, zgodnie z ich instrukcją eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz na dwa lata. Częstotliwość wywozu nieczystości ciekłych powinna uniemożliwić ich przenikanie do gruntu oraz wypływ nieczystości z osadnika wynikający z jego przepełnienia.”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady
Jakub Zaraś
Załączniki | pobrań | ||
Uchwała | 176,96 KB | 4 |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2025-03-12 14:09 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2025-03-12 14:09 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2025-03-12 14:09 |
pokaż rejestr zmian |