logo Miastkowo  
Rada Gminy Uchwały

Uchwały



UCHWAŁA NR VIII/53/25
RADY GMINY MIASTKOWO
z dnia 25 lutego 2025 r.
w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo

Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399, poz. 1717) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży, uchwala się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo, stanowiący załącznik do uchwały Nr XIV/89/20 Rady Gminy Miastkowo z dnia 16 września 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo (Dz. Urz. Woj. Podl. poz. 3988) wprowadza się następujące zmiany w § 20, który otrzymuje brzmienie:

„§ 20. 1. Opróżnianie zbiorników bezodpływowych następuje na zasadach wskazanych w umowie zawartej pomiędzy właścicielem nieruchomości a przedsiębiorcą, przy czym nieczystości ciekłe muszą być usuwane nie rzadziej niż raz na rok. Częstotliwość wywozu nieczystości ciekłych powinna uniemożliwić ich przenikanie do gruntu oraz wypływ nieczystości ze zbiornika wynikający z jego przepełnienia.

2. Opróżnianie osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków następuje na zasadach wskazanych w umowie zawartej pomiędzy właścicielem nieruchomości a przedsiębiorcą, zgodnie z ich instrukcją eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz na dwa lata. Częstotliwość wywozu nieczystości ciekłych powinna uniemożliwić ich przenikanie do gruntu oraz wypływ nieczystości z osadnika wynikający z jego przepełnienia..

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

 

Przewodniczący Rady

Jakub Zaraś

Załącznikipobrań
file typ Uchwała 176,96 KB 4

Wprowadził(a) :Marcin Łuba2025-03-12 14:09
Zatwierdził(a) :Marcin Łuba2025-03-12 14:09
Ostatnia zmiana :Marcin Łuba2025-03-12 14:09
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 10