logo Miastkowo  
Wójt Gminy Obwieszczenia i zawiadomienia

Obwieszczenia i zawiadomienia



OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY MIASTKOWO
IGN.6220.6.2024
z dnia 25 listopada 2024 r.
w sprawie wszczęcia postępowania administracyjnego

Działając na podstawie art. 71 ust. 2 pkt 2 i art. 74 ust. 3a pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) zawiadamiam, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego o planowanej obsadzie docelowej do 110 DJP w systemie chowu bezściołowego wraz ze zbiornikiem wewnętrznym podrusztowym na gnojowice o pojemności do 1500 m3 oraz docelowej obsadzie gospodarstwa do 153,75 DJP w miejscowości Sosnowiec gmina Miastkowo na działkach nr 39/2, 38, 37”.

Organem administracji właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Miastkowo.

W powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 w/w ustawy oraz art. 49 §1 i 2 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez: zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miastkowo www.miastkowo.pl/bip, wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32 oraz w miejscowości Sosnowiec.

W przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Stosownie do art. 41 § 1 i 2 kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.

Ze złożonym wnioskiem można zapoznać się w Urzędzie Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, w Referacie Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami (parter) w godzinach pracy urzędu (w poniedziałki w godz. 7.15 – 17.15 od wtorku do czwartku w godz. 7.15 – 15.15 oraz w piątki w godz. 7.15 – 13.15).

Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1 2 i 4 w/w ustawy wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych II w Łomży, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży i Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Ostrołęce o opinię dotyczącą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

ZASTĘPCA WÓJTA

Edyta Zawojska


Informacje wytworzył(a) :Monika Bednarczyk
Wprowadził(a) :Monika Bednarczyk2024-11-25 10:18
Zatwierdził(a) :Monika Bednarczyk2024-11-25 10:18
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 9